جداـی


"دست نوشته های یک بازنده"

دل نوشته های یک پریشان

تمام حرف من اینست
قسمت من تنهایست
نه تو میمانی
نه من فراموشت میکنم
قصه هم قصه تلخیست
جداـیست
یک طرف من باتمام دنیایم تنها میمانم
یک طرف تو
با تمام دنیایت بی من 
تنها نیستی
فقط خواهشی دارم
هرگز
هرگز
وبازهم هرگز
رها نکن خوابهایم را
رها نکن
رویاهایم را
کابوســــــــــــهایم را

گرچه رهایم کردیــــــــــــــــ 



نظرات شما عزیزان:

LOGAFT
ساعت12:12---26 آبان 1391
سلام دوست خوب من
وبلاگت خیلی قشنگه
از اونجا که خیلی حس قلم هامون شبیهه اگه خاستی لینکم کن...منم لینکت میکنم...
وب من...به کلبه واسه تموم دلای شکسته س
یه کلبه که عمری تسکین دلای شکسته بود
منتظر حضور گرمت هستم عزیزم
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 26 آبان 1391برچسب:جداـی,ساعت 11:26 توسط یه زمانی فراز بود| |


Power By: LoxBlog.Com